هیئت تنیس روی میز استان اصفهان

ESFAHAN TableTennis

◄ اطلاعیه ►

تقویم مسابقات در سال 1402
ادامه »
► آخرین اخبار ◄
» یکشنبه 9 اردیبهشت 1403  11:51 AM
----------------------------
» چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403  2:00 PM
----------------------------
» چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403  1:57 PM
----------------------------
» جمعه 31 فروردین 1403  4:12 PM
----------------------------
» یکشنبه 26 فروردین 1403  4:10 PM
----------------------------
» یکشنبه 19 فروردین 1403  1:32 PM
----------------------------
» شنبه 18 فروردین 1403  12:16 PM
----------------------------
» جمعه 10 فروردین 1403  12:09 AM
----------------------------
» یکشنبه 27 اسفند 1402  1:18 PM
----------------------------
» یکشنبه 27 اسفند 1402  1:00 PM
----------------------------
اخبار تنیس روی میز
چهارشنبه 10 تیر 1394  9:11 PM
رئیس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان: اعضای مجمع اجازه حضور افراد غیرمتخصص در رأس فدراسیون تنیس روی میز را نمی‌دهند

رئیس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان گفت: اعضای مجمع اجازه حضور افراد غیرمتخصص در رأس فدراسیون تنیس روی میز را نمی‌دهند.

به گزارش سایت هیأت تنیس روی میز استان اصفهان، مهدی تکابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به طولانی شدن روند اداره فدراسیون تنیس روی میز بدون رئیس اظهار کرد: برگزاری انتخابات فدراسیون‌های ورزشی یک پروسه قانونی را باید پشت سر بگذارد.

وی با بیان اینکه در زمان حضور دکتر سجادی در وزارت ورزش تلاش شده انتخابات بهتر و بی‌طرف به انجام برسد که جای قدردانی دارد، یادآور شد: نکته مهمی که باید مورد توجه قرار گیرد، اهمیت تعیین تکلیف برخی فدراسیون‌ها نسبت به فدراسیون‌های دیگر است، همچنان که فدراسیون تنیس روی میز مسابقات انتخابی المپیک 2016 و رقابت‌های آسیایی را پیش‌رو دارد و برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون باید در اولویت باشد.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان با اشاره به بلاتکلیفی جامعه تنیس روی میز، خواستار برگزاری مجمع این فدراسیون شد و گفت: سعادتمند در دوره سرپرستی خود در فدراسیون، در بحث همگانی و محیط زیست گام‌های مثبتی را برداشت و اراده کار کردن در بحث تنیس روی میز در حوزه همگانی را به وجود آورد.

وی با اشاره به انتقادات مطرح از سرپرست فدراسیون تنیس روی میز تاکید کرد: تعدد انتصابات یکی از نقاط ضعیف دوران سرپرستی سعادتمند است زیرا این مسئله به صلاح دوران سرپرستی نیست و باید این فرصت را در اختیار رئیس آینده فدراسیون بدهیم که با سلیقه خود نیروهایش را انتخاب کند.

تکابی غیرتخصصی بودن انتصابات را نیز یکی از انتقادات وارد دانست که با توجه به تعداد زیاد نیروهای متخصص زیادی در بدنه جامعه تنیس روی میز، ضرورتی پیدا نمی‌کند.

وی با اشاره به شرایط بلاتکلیف جامعه تنیس روی میز تاکید کرد: در حالی که چهار ماه از سال جاری سپری می‌شود، هنوز تقویم فدراسیون ارائه نشده و چندین بار نیز به صورت تلفنی با سرپرست فدراسیون، خواستار ارائه تقویم شدم زیرا در شرایطی که تقویم اجرایی فدراسیون تدوین نشده، هیئت‌های استانی نمی‌توانند برنامه‌ریزی درستی داشته باشند.

* لزوم تسریع در برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون

رئیس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان به انتخابات آتی فدراسیون تنیس روی میز اشاره کرد و گفت: با توجه به صحبت‌هایی که با اعضای مجمع و روسای هیئت‌های استانی داشته‌ایم، برآیند صحبت‌ها نشان می‌دهد که اعضای مجمع اجازه حضور افراد غیر متخصص در رأس فدراسیون را نمی‌دهند و بدون تردید فردی حائز رأی اکثریت خواهد شد که از خانواده این رشته باشد.

به گفته تکابی تعدادی از کاندیداهای فدراسیون تنیس روی میز نام‌های بزرگی هستند و پیش‌بینی می‌شود تمام کاندیداها بر روی یک گزینه به اجماع نظر برسند.

وی با بیان اینکه دوران سرپرستی سعادتمند در فدراسیون تنیس روی میز رو به پایان است، تاکید کرد: اخبار غیر رسمی از برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون پس از پایان ماه مبارک رمضان خبر می‌دهد؛ اما هنوز تاریخ قطعی تعیین نشده، با این حال جامعه تنیس روی میز کشور و اعضای مجمع خواستار برگزاری مجمع در آینده نزدیک هستند زیرا تاخیر بیش از این به صلاح این رشته ورزشی نیست.